Thursday, December 5, 2013

Crno bele kuglice

Crno bele kuglice su ustvari male secerne bombe! Beli deo, ukusom, podseca na fondant smese za prekrivanje torti sa blagom aromom limuna.

Vec nakon prvog citanja sastojaka bila sam sigurna da to nije slatkis za mene ali trebalo mi je nesto na brzinu pa sam resila da ih ipak pravim. Meni se, bas kao sto sam i ocekivala, nisu dopale dok se deo gostiju rado sluzio sa tacnice pa pretpostavljam da njima jeste. Verovatno stvar ukusa ;)
Evo i recepta pa sami procenite da li je za vasu kucu ili ne...























Crno bele kuglice

Sastojci:
115 g krem sira
1 kasicica arome limuna
500-550 g secera u prahu

Za punjenje:
100 g cokolade za kuvanje


Priprema:
Izmiksajte krem sir sa malo secera u prahu i aromom limuna. Dodajte, malo po malo, secera u prahu i umesite mekse testo koje se ne lepi za prste. 
Ako koristite meksi krem sir nemojte miksati jer ce se smesa razvodniti, mesite rukom.

Rukama kidajte male komadice testa, oblikujte kuglice i slazite ih na pleh/tacnu oblozenu papirom za pecenje. 
Umocite prst ili kasicicu za merenje u secer u prahu pa na svakoj kuglici napravite udubljenje. Ostavite ih u frizideru da se stegnu.


Pred sluzenje, istopite cokoladu na pari ili u mikrotalasnoj pa u svaku kuglicu stavite po malo cokolade. Dno kuglice umocite u secer u prahu da se ne zalepi za tacnu ili ih prebacite u papirne korpice i posluzite.






















* Kuglice treba drzati u frizideru jer se na sobnoj temperaturi beli deo veoma brzo opusta. S druge strane, cokolada se jako stegne ako je stavite odmah po pripremi kuglica te je najidealnije cokoladu ubaciti koji minut pre sluzenja i servirati deo po deo kuglica kako ne bi dugo stajale na toplom.



6 comments: