Friday, June 29, 2012

Brza peciva sa sirom

Ovaj recept koristim kad god mi zatreba neko pecivo na brzinu, pronasla sam ga pre par meseci medju Tamarinim receptima i od tada se ne razdvajamo :) Savrseno meke i ukusne kiflice bez kvasca gotove su za tren.



Kvasac je u ovom receptu zamenjen praskom za pecivo sto znaci da se izbegava narastanje i dugotrajno cekanje koje prati izradu dizanog testa a sir u testu cini da kiflice ne zaostaju za dizanim imenakinjama.

Ovo je kolicina dovoljna za jedan veliki pleh od rerne, ja je obicno povecam za duplo ali sledi recept u originalu a vi ga povecavajte prema svojim potrebama.

Brza peciva sa sirom
(recept preuzet odavde)

Sastojci:
250 gr brasna
3 ravne kasicice praska za pecivo
125 gr sitnog sira
50 ml mleka
50 ml ulja
1 kasicica soli (ili u zavisnosti koliko je sir slan)
1 belance

punjenje po zelji: salama, sunka, sir...

Premaz:
1 zumance
1 kasika mleka
malo bibera

 i jos: susam, lan, mak, kim za posip
 

Priprema:
Zagrejati rernu na 180 stepeni. Veliki pleh od rerne obloziti papirom za pecenje.

U plasticnoj posudi izmesati sve sastojke za testo pa umesiti mikserom ili rucno da se sastojci povezu u glatku kuglu.
Radnu povrsinu posuti brasnom i razviti testo. Seci na kvadrate a zatim na truglove ili seci krugove kalupom za pancerote. Puniti iseceno testo po zelji a zatim od trouglova savijati kiflice, a krugove, pomocu kalupa, oblikovati u pancerotu (skoljkicu).
Sloziti punjena peciva na pleh, a zatim izmesati zumance sa mlekom i malo bibera pa premazati peciva. Posuti semenkama po zelji i peci, u zagrejanoj rerni, oko 25-30 minuta.

Verzija za stampu


* Umesto svezeg sira mozete koristiti Ricota ili Feta sir, mozda i neki drugi ali ova dva su proverena.


* Ovo je moja ulaznica u igrici "FBI rukavice", koju je pokrenula mamajac. "Pod istragom" je Tamarin blog.

11 comments:

  1. fenomenalna! baš mi je drago što su se udomaćila u tvojoj kuhinji :) hvala ti!

    ReplyDelete
  2. Vidjela sam kod još nekoga ove kiflice pa uz tolike pohvale, morat ću ih i ja probati napraviti...Krasno su ti ispale :)

    ReplyDelete
  3. Jako, jako zgodno, volim kiflice, a još je tijesto sa sirom! Prefino!

    ReplyDelete
  4. Kiflice na sve nacine!! Zivjele :)) Moram isprobati sa praskom za pecivo, nisam nikad, hvala ;)

    ReplyDelete
  5. Jako lijepo si napravila ove kiflice, i meni su se jako svidjele kada sam ih isprobala !

    ReplyDelete
  6. Tamara, koliko sam pratila blogove u poslednje vreme udomacila su se ova peciva u mnogim kuhinjama :) Moji obozavaju testa a ova tvoja brzinska, a istovremeno odlicna, verizja mi je dosla kao kec na desetku :)

    Devojke, ako jos niste, obavezno probajte :)

    ReplyDelete
  7. E, sad je bilo dosta! :)
    Danas ih radim, pa makar se onesvijestila od vrućine u kuhinji!
    Gladna sam k'o zvijer a one mi se smiješe!
    Divno su ti ispale i svi ih hvalite, stvarno moram probati!

    ReplyDelete