Friday, January 27, 2012

Loptice od sira i piletine

Ove loptice u originalu nose naziv sarene loptice od sira i piletine i zaista mogu biti pravo sarenilo na tacni. Jednostavna smesa od maslaca, feta sira i mlevenog belog mesa oblikuje se u kuglice koje se, zatim, uvaljaju u razne zacinske trave, mlevenu papriku, kostunjavo voce, seckanu/mlevenu salamu ili vec nesto deseto. Promenom "ogrtaca" dobijate ne samo sarenije posluzenje vec i za nijansu razlicitije ukuse jer ce svaka nova dekoracija pomalo uticati i na sam ukus loptica.



Loptice od sira i piletine

Potrebno:
800 gr kuvanog pileceg belog mesa
500 gr feta sira
125 gr maslaca, sobne temperature

i jos, po zelji:
2 cena belog luka
50-ak gr kikirikija u zrnu


Priprema:
Kuvano meso samleti u multipraktiku ili na masini za mlevenje mesa.
Izmiksati omeksali maslac i feta sir. Dodati mleveno meso i, ako volite, sitno rendan beli luk - ja sam radila i sa lukom i bez njega i svidele su nam se obe verzije. Rukama izraditi smesu od maslaca, sira i mesa da se svi sastojci lepo povezu pa je ostaviti u frizideru najmanje sat vremena.
Izvaditi smesu iz frizidera, oblikovati kuglice i, po zelji, u sredinu svake staviti celo zrno kikirikija (ja ovaj put nisam). Dobijene kuglice uvaljati u seckani/mleveni kikiriki, orase, lesnike, pistace, rendanu koru limuna ili narandze, mlevenu papriku, razne zacinske trave, seckanu/mlevenu sunku, susam, rendani sir...
Kuglice cuvati u frizideru do sluzenja.

Verzija za stampu


* Kod nas su se prilikom prve degustacije, od svih namirnica koje sam odabrala za taj krug, izdvojile kuglice sa kikirikijem i susamom pa je ovaj put izbor pao upravo na te dve namirnice tako da vam ne mogu docarati sarenilo na tanjiru :( Ako vam zanima kako to izgleda skoknite do Jelenine slicice u linku gore ili ovamo.


* Ovo je moja ulaznica za igricu FBI rukavice - pod istragom je Jelenin blog foodforthought!


13 comments:

  1. Kuglice su ti super ispale i ne mogu se odlučiti koje mi se više sviđaju, tvoje jednobojne ili Jelenine šarene.

    ReplyDelete
  2. Kuglice su odlicne za neki party i kao koktel posluzenje, verujem da im je nemoguce odoleti, pogotovo ako su tako simpaticno sarene... a tvoje fotke su fantasticne!:)))

    ReplyDelete
  3. Hvala devojke :)))
    Kuglice su stvarno dobre i super jednostavne, obavezno probajte.

    ReplyDelete
  4. A fotografije sve lepše i lepše :)

    ReplyDelete
  5. Divne, divne kuglice :) a i ove male vilice su krasne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su bile preslatke, nisam odolela ;)
      A kuglice su odlicne, probaj jednom :)

      Delete
  6. Kuglice su predobre! Imat ću ih na umu za prvu priliku da ih napravim! :)))

    ReplyDelete
  7. Draga Mihaela e da znaš da mi je baš zabavno da posmatram šta ko bira kad sprema tuđe recepte i ove kuglice ovako malene me baš podsećaju na tebe. Kombinacija sa susamom je i takođe jedan od mojih favorita iako volim i one sa koštunjavim plodovima. Zboravila sam da navedem i pistaće oni bi bili fini. Fotke su ti divne! Kasnije sam se setila da one mogu i da idu kao slani lollipops.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jelena, ja sam toliko toga izdvojila da necu stici ni za tri meseca sve isprobati. U sredu putujemo i vracamo se tek polovinom februara tako da mi je to dodatno poremetilo istragu tvog bloga :(

      Kuglice su bozanstvene i, kao sto vidis, vec su se udomacile kod nas - moji momci ih obozavaju! I da znas da sam razmisljala da ih slikam kao lollipops ali trebao mi je par dodatnih ruku pa su ipak zavrsile na stolu ;)
      Hvala ti na ovom odlicnom recepticu!

      Delete