Saturday, January 11, 2014

Sarene oblande

Kad vam zatreba inspiracija na temu posno obavezno svratite do Suzane,... u gomili finih kolaca, ja sam se odlucila za ovaj :)

Sarene oblande

Sastojci:
250 g secera
2 dl vode
250 g margarina
2 kasike kakaa
150 g mlevenih oraha
150 g mlevenog keksa
ruma po ukusu

i jos:
2 lista oblandi
marmelada po izboru
400 g petit keksa


Priprema:
U serpicu sipati secer, vodu i iseckan margarin. Staviti na laganu vatru i kuvati, povremeno mesajuci, dok se secer i margarin ne istope. Skinuti s vatre i dodati kakao, mlevene orahe, keks i ruma po ukusu te izmesati da se sastojci sjedine.

Grubu stranu oblande premazati marmeladom a zatim poredjati red petit keksa. Preko keksa rasporediti pripremljen fil te sloziti jos jedan red petit keksa. 
Ponovo grubu stranu oblande namazati marmeladom i poklopiti kolac tako da marmelada bude na keksu. 

Lagano pritisnuti oblandu da se sastojci polepe a zatim je poklopiti tepsijom ili tacnom i ostaviti preko noci da omeksa. 


* Kolac mozete pripremiti i dan, dva ranije kako bi svi sastojci fino omeksali pre secenja i sluzenja. 


7 comments:

  1. Taman sam krenula da se odjavim kad vidim neke lepe oblande, rekoh ček' da privirim prvo;). Lepo si ih napravila i hvala ti puno na preporuci! Predlažem ti da probaš i Posne oblande, one sa prezlama i orasima, takodje su prelepe. Ali to je samo predlog ;) Ni sama ne verujem koliko sam recepata za posne kolače sakupila tokom proteklih godina, a kad se samo setim kako sam se u prvim godinama braka dovijala i smišljala šta da spremim za svekrvinu tj. našu posnu slavu. Hvala bogu na internetu hehehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suzana, meni je tvoj blog bio od velike pomoci :)
      Mi ne slavimo posno, ove godine sam pomogala kumovima oko slave i shvatila sa koliko malo posnih recepata raspolazem... i ono sto imam sve je nekako na isti kalup, zaglavila sam u maminim receptima iz 80-ih ;) Uglavnom, htela sam nesto novo i drugacije i stvarno me iznenadilo koliko je noviteta poslednjih godina na ovu temu, tvoj blog je odlican start tako da se sigurno vracam prvom prilikom. Promakle su mi te oblande, ali pamtim za sledeci put :)

      Puno te pozdravljam!

      Delete
  2. Bas lepo izgledaju, recept je drugaciji od onoga sto smo navikli da pravimo, vec sam ga zabelezila za probu, zaista sta bismo radili bez interneta, hihihi... super dodje za razmenu receptica i ideja.:)))

    ReplyDelete
  3. Jako lepe oblande....meni kad se približi slava raspametim se od gomile kolača, koje bih htela da napravim...ali ko će sve to da pojede posle svih praznika pre naše slave.Topli pozdrav.

    ReplyDelete
  4. pravila sam ove oblande za slavu,prije par godina.odlično su se sjekle a i ima ih baš dosta.
    odličan recept !

    ReplyDelete
  5. thank you very much perfect pasta

    ReplyDelete